Droga do E-biznesu

0
73

Żyjemy w czasach w których dostęp do sieci jest czymś oczywistym, normalnym, a korzystanie z internetu jest częścią naszego dnia. Im więcej osób korzysta z sieci tym szybciej ona się rozwija. W wyniku rozwoju powstają nowe usługi, technologiczne startup’y.

Żyjemy w czasach w których dostęp do sieci jest czymś oczywistym, normalnym, a korzystanie z internetu jest częścią naszego dnia. Im więcej osób korzysta z sieci tym szybciej ona się rozwija. W wyniku rozwoju powstają nowe usługi, technologiczne startup’y. Dla przedsiębiorców nie znających się na technologiach internetowych, najłatwiejszą drogą do zaistnienia, w sieci z własnym e-biznesem jest sklep internetowy. Jak jednak się do tego zabrać? Co trzeba wiedzieć? O tym wszystkim w dzisiejszym porannym artykule.

Czym mogę handlować w internecie?

Handlować w internecie można wszystkim. Są ograniczenia jedynie w opłacalności, ponieważ istnieją grupy produktów, które można kupić znacznie taniej i w lepszej jakości np. na straganie, tak chodzi o warzywa i owoce. Istnieje też grupa produktów, których transport jest kosztowny są nimi np. mrożonki, w przypadku których koszt transportu przewyższa znacznie koszt produktu, nawet jeżeli zamówilibyśmy kilka sztuk. Kiedyś chciałem zamówić płytki gipsowe, ozdobne na małą ścianę. Transport pudła za 100 zł kosztował 250 zł. Oczywiście taniej było pojechać własnym samochodem te czterdzieści kilometrów.

Rozmyślając więc nad grupą produktów, którą moglibyśmy handlować, należy przyjrzeć się uważnie opłacalności ich transportu i czy nadają się do transportu bowiem kurierzy nie szczędzą paczek.

Jaka będzie moja konkurencja?

Bardzo ważny pytanie w procesie planowania e-biznesu. Gdy już wybierzesz grupy produktów, którymi chciałbyś handlować w swoim sklepie internetowym, powinieneś przyjrzeć się swojej przyszłej konkurencji. Twój sukces zależy od siły Twoich konkurentów i ich ilości. Pamiętaj że każdy z nich cały czas się w jakiś sposób promuje i każdy z nich ma już swoją bazę klientów. Głównym czynnikiem decydującym o walce z konkurencją będą Twoje środki finansowe oraz czas w jakim chcesz osiągnąć zamierzony cel. Więcej o promocji sklepu internetowego dowiesz się tutaj.

Jakiego sklepu internetowego potrzebuję?

Sklep internetowy to Twoje narzędzie do sprzedaży w sieci internetowej. To w nim będziesz prezentować swoje produkty i to on będzie przyjmował zamówienia i informował o nich Ciebie. Sklep internetowy, który planujesz założyć powinien być intuicyjny w obsłudze i mieć oryginalny wygląd zapadający Twoim klientom w pamięć. To jeden z elementów strategi budowania marki. Sklep internetowy warto powierzyć agencji interaktywnej (osobiście polecam Design Cart), która zapewni dalszą rozbudowę sklepu w przyszłości oraz zapewni wsparcie techniczne. Tylko dobrze działający sklep internetowy przybliży cie do sukcesu.

Stosując się do powyższych rad, nie gwarantuję Ci sukcesu, ale gwarantuję Ci, że nie popełnisz trzech błędów najbardziej katastrofalnych dla biznesu w skutkach, co też z pewnością przybliży Cię do triumfu w świecie e-commerce.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here