Promocja stoiska targowego

0
1634

Nie ma wątpliwości, że obecność na targach branżowych jest konieczna, by firma mogła nawiązywać nowe kontakty służbowe i stale się rozwijać.

Nie wystarczy jednak samo wynajęcie miejsca, konieczna jest również właściwa ekspozycja stoiska, by zostało zauważone i wyróżniało się na tle konkurencji. Weźmy pod uwagę, że w targach bierze udział rzeczywiście ogrom potencjalnych partnerów biznesowych, ale również firm, które na rynku są zagrożeniem. Przedstawiamy więc najlepsze sposoby na to, by odpowiednio wypromować stoisko targowe. Warto przygotować się do udziału w tego rodzaju wydarzeniu jak najlepiej.

Materiały typu POS

Udział w targach wiąże się z koniecznością odpowiedniego wyposażenia stoiska w materiały reklamowe, które spotkają się z zainteresowaniem potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych. Okazuje się jednak, że na takich nie ma miejsca na chwyty marketingowe, ale raczej solidną dawkę informacji. W tym celu drukowane są broszury, katalogi, ulotki, które umieszcza się na blacie stoiska albo specjalnych sprzętach, takich jak ekspozytory, dzięki którym każdy zainteresowany może z łatwością po nie sięgnąć. Tego rodzaju artykuły reklamowe dają też szansę na poznanie szczegółowej oferty firmy już po targach, ponieważ zainteresowani z łatwością zabiorą je ze sobą do domu.

Samo stoisko można także wyróżnić plakatami o niewielkim formacie albo billboardami. Wszystko po to, by odróżnić się na tle konkurencji i wzbudzić zainteresowanie przybyłych na branżowe targi.

Gadżety reklamowe

Nie da się ukryć, że na targach konieczne są też gadżety, które zachęcają do zainteresowania się danym stoiskiem. Same ekspozytory na ulotki nie zawsze wystarczą. To dlatego dla gości powinny być przygotowane drobne prezenty, które będą kojarzyć się z marką. Nie jest to duża inwestycja, ale zapewne opłacalna. Popularne jest rozdawanie długopisów, breloków, smyczy, notesów czy innych funkcjonalnych akcesoriów z logotypem firmy. Wzbudza to sympatię i zaufanie odbiorców. Co więcej, jeśli gadżet może być wykorzystywany na co dzień, będzie przypominał o danej marce i przyczyniał się do budowania lojalności wobec firmy, która taki prezent wręczyła.

Hostessy

Na wizerunek firmy, która zdecydowała się na stoisko na targach branżowych, bez wątpienia wpływają wynajęte hostessy. Okazuje się, że młode, atrakcyjne dziewczyny dzisiaj już nie tylko rozdają ulotki czy gadżety zachęcające do poznania szczegółowej oferty. Coraz częściej są reprezentantkami firmy, które doskonale znają specyfikę jej działalności i potrafią rzetelnie odpowiedzieć na wszelkie pytania potencjalnych zainteresowanych.

Nie da się ukryć, że hostessy to niemalże obowiązkowy „element” wydarzeń branżowych. Ocieplają wizerunek firmy, kojarzą się pozytywnie, coraz częściej z profesjonalizmem. Dzisiaj nie wystarczy już jedynie piękny uśmiech i ładna buzia. Hostessa nierzadko bierze udział w konkretnych szkoleniach, na których poznaje działalność firmy, którą będzie reprezentować. Jej obecność na targach daje możliwość osiągnięcia lepszej skuteczności w dotarciu do szerokiego grona klientów i możliwych partnerów prowadzonego przedsiębiorstwa.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here