Reklama DOOH – co warto wiedzieć o zewnętrznych reklamach cyfrowych?

0
143

Innowacyjne technologie są mile widziane w świecie współczesnego marketingu. Reklamy DOOH z całą pewnością wyróżniają się pod względem nowoczesnego podejścia do promocji produktów i usług. Zewnętrzna reklama cyfrowa wyświetlana na ekranach jest naprawdę skuteczna i  uważa się ją za przyszłość branży. Sprawdź, jak działa taka forma promocji i dlaczego warto się nią zainteresować.

DOOH – o co w tym chodzi?

Skrót DOOH pochodzi z języka angielskiego i oznacza cyfrową reklamę zewnętrzną. Takie kampanie już od dłuższego czasu są coraz bardziej widoczne w przestrzeni publicznej. Na pierwszy rzut oka przypominają nieco banery, które wyświetlają się podczas przeglądania stron w Internecie. Skojarzenie jest jak najbardziej słuszne, ponieważ to właśnie one w dużej mierze posłużyły jako inspiracja.

Zewnętrzne cyfrowe reklamy ekrany LED wykorzystują do pokazywania treści, którymi można zarządzać zdalnie. Oznacza to, że można zmieniać wyświetlane obrazy z poziomu komputera, z którym jest połączona bezprzewodowo sieć ekranów. Taka technologia umożliwia nawet wprowadzenie reklamy interaktywnej, natychmiastową zmianę treści na ekranach w różnych lokalizacjach czy też dopasowanie wyświetlanych obrazów np. do pory dnia lub pogody.

Zalety zewnętrznych reklam cyfrowych

Największą zaletą reklamy DOOH jest jej atrakcyjna, dynamiczna forma, która znacznie bardziej przyciąga uwagę odbiorców niż tradycyjna reklama statyczna np. na billboardach. Na stronie firmy Screen Network, która specjalizuje się w przeprowadzaniu kampanii z wykorzystaniem ekranów DOOH, można się dowiedzieć, że reklamy dynamiczne są nawet 11 razy bardziej zauważalne niż ich statyczne odpowiedniki. Ponadto są znacznie bardziej angażujące.

Istnieje duża szansa na to, że reklama i promowany produkt zapadną odbiorcy w pamięci. Ponadto takie reklamy kojarzą się z innowacyjnością i mają wpływ na pozytywny odbiór wizerunku firmy. Sporą zaletą jest również zdalne zarządzanie treściami, które można w maksymalny stopniu dopasować do sytuacji. Ponadto istnieje możliwość połączenia reklamy zewnętrznej z aktualną kampanią marketingową np. w Internecie.

Jak rozpocząć promocję w tej formie?

Jest to naprawdę proste, zwłaszcza jeśli firma miała już do czynienia z prowadzeniem internetowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem reklamy dynamicznej w formie popularnych banerów. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zwrócenie się do firmy Screen Network. Doświadczony zespół specjalistów ma już na swoim koncie wiele udanych kampanii DOOH dla znanych marek.

W zależności od preferencji i wyboru docelowych odbiorców można zdecydować się na promocję z ekranami Indoor lub LED City, można również połączyć obie opcje. Sieć ekranów Indoor odnosi się do reklam wyświetlanych w popularnych miejscach wewnątrz budynków np. w sklepach sieciowych i na dworcach kolejowych. Z kolei ekrany LED City umieszcza się na zewnątrz np. przy często uczęszczanych drogach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here