Utylizacja oleju spożywczego – nietypowe oferty

0
862

W czasach obecnych także firmy zajmujące się utylizacją oleju spożywczego szukają w sieci osób tworzących popularne blogi, po to by reklamowali ich działalność za tę stałą stawkę tygodniową lub miesięczną. Rzecz jasna te stawki są dość zróżnicowanymi, ale przedsiębiorcom z tej branży jak i z wielu innych zależy na tym, by reklamował ich popularny bloger i to w dodatku za skromne pieniądze, bo tu liczy się wybitnie skuteczna i tania reklama.

Wymagania osoby tworzącej blog

Stworzenie blogu reklamującego firmę utylizującą olej spożywczy i to w oparciu o wiarygodne publikacje naukowe to dość trudna sprawa, a osoba ciekawie pisząca i zarabiająca na blogu to nie ktoś, kogo da się przekonać jakąś niewielką sumą pieniędzy. Mowa tu dokładnie o tym, że osoba która ma wspierać jakąś firmę własną opiniotwórczością zapewne nie zwiąże się z firmą utylizującą olej o dość nieciekawej reputacji. Do tego rzecz jasna dochodzą kwestie związane z poszukiwaniem publikacji naukowych o utylizacji oleju spożywczego. Ich poszukiwanie zajmuje czas, a potem na dokładkę trzeba napisać artykuł na bloga o tym zagadnieniu i to inaczej niż tę publikację. Napisany inaczej oznacza w tym przypadku użycie tych samych argumentów, choć za pomocą innych słów, po to by nie było mowy o kopiowaniu. Problem tkwi jedynie w tym, że tak wysoki poziom profesjonalizmu niestety swoje kosztuje.

Jakie wątpliwości ma osoba tworząca blog?

Osoba tworząca blog o tym, jak utylizować zużyty olej, która na dokładkę bardzo ładnie i klarownie opisuje zagadnienia naukowe nie zwiąże się umową z firmą utylizującą olej, która na dokładkę jest tą niezbyt wiarygodną. Taka osoba tworząca blog, która na dokładkę ma dość wysokie standardy jeśli chodzi o promocję jakiejś firmy woli reklamować firmy uczciwe i z wzorową reputacją, po to by nie stracić twarzy. Aspekt ten jest bardzo ważnym, bo reputację traci się jedynie raz, a potem bardzo trudno ją odzyskać. Dlatego ktoś kto się szanuje nie podpisze umowy z firmą, w której przypadku o wiarygodność słabo. Z tej przyczyny osoba tworząca blog o utylizacji oleju spożywczego poczeka raczej aż odezwie się do niej firma świadcząca usługi najwyższe jakościowo, która jeszcze szuka reklamy i to tej dodatkowej na wysokim poziomie.

Typowe ogłoszenie

Jeśli firma utylizująca olej spożywczy wstawi ogłoszenie na pewien portal z ogłoszeniami i jeśli będzie to ogłoszenie zawierające niską stawkę za prowadzenie bloga, który ma spełnić wysokie standardy, to raczej do tego ogłoszenia nie zgłosi się jakiś lepszy bloger, bo tacy ludzie nie chcą się wiązać z firmą oferującą śmieszne wynagrodzenie za tę dość trudną pracę, na którą traci się więcej niż te dwie godziny w skali dnia. Mowa tu o tym, że słaba osoba tworząca blog o firmie utylizującej olej czyta niezbyt wiele publikacji naukowych, czyli doczyta się zaledwie kilku argumentów, a potem tworzy z głowy. Tego typu standard oznacza niewielką ceną za trzy wpisy w tygodniu. Takie niestety są realia tego rynku związanego z reklamą na blogu. Lepsza i ciekawsza musi kosztować, bo nie tworzy się jej w zaledwie kilka minut.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here